E-mailmarketing
Het ontwikkelen, uitbouwen en activeren van jouw mailbestand wordt steeds belangrijker. Vrijwel alle andere marketingkanalen zijn niet van jou, je mailbestand wel. Je kan super goed gaan op Facebook, maar als Facebook vandaag of morgen besluit jouw bereik in te perken, kun je daar niets tegen doen. En dan?
Daarnaast bouw je met een mailbestand aan duurzame relaties met (potentiële) klanten waardoor ze eerder geneigd zijn iets van jou af te nemen, vaker bij je terug komen en ook andere producten of diensten afnemen. Veel mogelijkheden dus, waar wacht je op?!

Wat ik voor je kan betekenen
Simpel gezegd zijn er twee relevante mogelijkheden wat betreft e-mailmarketing, welke geschikt is voor jouw business hangt af van hoe ver je er zelf al mee bent.
In de basis wil je in ieder geval een periodieke nieuwsbrief hebben met relevante content. Daar kun je dan vervolgens ook call-to-actions en aanbiedingen in verwerken, zolang je het niet te opdringerig maakt. Hier ligt je focus vooral op het vergroten van je mailbestand en het verhogen van je conversies uit dit mailbestand.
Heb je dit allemaal al op orde en wil je een stap verder? Dan is marketing automation een echte aanwinst. Door automatisch berichten op het juiste moment naar de juiste personen te sturen op basis van triggers bespaar je tijd, verhoog je de klanttevredenheid en kun je hele funnels bouwen die van koude leads klanten maken.
Mailbestand op- en uitbouwen
Zorgen voor meer geïnteresseerden in jouw nieuwsbrief door o.a. een inschrijfmogelijkheid op de website.
Omzet uit jouw mailbestand halen
Door een slimme combinatie van content en call-to-actions meer conversies behalen.
Automatische e-mailmarketing
Met marketing automation ontvangen jouw leads de juiste communicatie op het juiste moment.
Lead nurturing
Geen tijd meer verspillen aan leads die nog niet geïnteresseerd genoeg zijn, jouw automation doet dit voor je.
Wat je kunt verwachten

Strategie
Op welke manier kun jij de meeste waarde halen uit e-mailmarketing? Ik maak een analyse en leg de mogelijkheden voor.

Advies tools
Nog geen tools? Ik adviseer welke nieuwsbrief/automation oplossingen ideaal zijn voor jouw situatie.

Inrichten tools
Indien nodig verzorg ik de inrichting van jouw tools. Van belangrijke accountinstellingen tot segmentatie en hele marketingautomations.

Uitbouwen bestand
Ik adviseer over de mogelijkheden om jouw mailbestand in korte tijd zo veel mogelijk te laten groeien.

Inrichten templates
Ik richt jouw templates in, van zowel de nieuwsbrief als de automations. Ik zet alles klaar, je hoeft alleen zelf nog maar de content toe te voegen.

Analyse
De belangrijkste stap! Op basis van de verzamelde data analyseer ik of we op de goede weg zijn of dat er aanpassingen nodig zijn.
Hoe het proces er uit ziet
Digitale kennismaking
Advies
Tools
Conceptversie
Verzending
Evaluatie
Vervolgstappen
Waarom FJ Online?
Je haalt met mij een ervaren online marketeer in huis die in staat is om een winstgevende strategie uit te zetten die er voor zorgt dat jouw business exponentieel gaat groeien. Door mijn brede kennis ondersteun ik je bij vrijwel iedere marketingdienst die je nodig hebt, kennis waar je normaal gesproken meerdere personen voor nodig hebt. Zo kun je klein starten en uitbreiden op jouw eigen tempo.
Nog niet overtuigd? Dan ben je het na onderstaande garanties wel 🙂
Betaalbare kwaliteit
De hoge kwaliteit van een marketingbureau maar dan zonder de onnodige projectkosten en hoge uurlonen. Je betaalt alleen voor mij, de persoon die het werk daadwerkelijk uitvoert.
Afspraak is afspraak
Met mijn ervaring weet ik precies hoeveel uren er nodig zijn om van een project een succes te maken. We spreken van te voren een vaste prijs af. Heb ik toch meer uren nodig, dan krijg je geen factuur voor meerwerk. Afspraak is bij mij ook echt afspraak.
No cure, no pay
Ik ga voor 100% tevredenheid. Mocht je om wat voor reden dan ook ontevreden zijn over mijn dienstverlening dan beëindigen we de samenwerking en ontvang je geen factuur voor de geleverde diensten.
Wat jouw investering is
De werkzaamheden van deze dienst zijn per project zo verschillend dat hier geen vast pakket van te maken valt. Tijdens een digitaal kennismakingsgesprek brengen we in kaart wat er nodig is en hoeveel tijd ik daar aan kwijt ben. Op basis van die informatie krijg je van mij een op maat gemaakte offerte.
Klaar om jouw business naar een hoger niveau te tillen?
